Πώς να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά του καλοκαιριού

Ξεγνοιασιά, χαλάρωση και διακοπές είναι μερικές από τις λέξεις που χαρακτηρίζουν την περίοδο του καλοκαιριού για μερικούς, ενώ για κάποιους άλλους το καλοκαίρι αποτελεί ακριβώς το αντίθετο, μία απαιτητική σεζόν με πολύωρη καθημερινή εργασία και λιγοστές ώρες ξεκούρασης. Η καθημερινότητα διαφέρει κατά πολύ με εκείνη του χειμώνα καθώς επικρατεί ένα άστατο πρόγραμμα που και στις δύο περιπτώσεις οδηγεί στην κατανάλωση πρόχειρου φαγητού κυρίως απ’ έξω και σε μεγάλες ποσότητες. Η αποδιοργάνωση αυτή του καλοκαιριού μπορεί να επιφέρει μία μικρή αλλαγή στο σωματικό μας βάρος φτάνοντας στο Σεπτέμβρη με μερικά παραπανίσια κιλά…

Αποχαιρετώντας την καλοκαιρινή περίοδο είναι καιρός να ξεκινήσεις μία νέα ρουτίνα που θα περιλαμβάνει μία ισορροπημένη διατροφή η οποία θα συμβάλλει τόσο στην απώλεια των περιττών κιλών του καλοκαιριού αλλά και θα σου εξασφαλίσει παράλληλα την ενέργεια που θα χρειαστείς για να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της καθημερινότητας και να διατηρήσεις στα μέγιστα την παραγωγικότητά σου. Η απόκτηση ενός δυνατού ανοσοποιητικού συστήματος, στις μέρες μας, δεν παύει να είναι ένας ακόμα σημαντικός λόγος για να ξεκινήσεις άμεσα ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής.

Η ένταξη τακτικών και μικρών γευμάτων μέσα στην ημέρα σου αποτελούν το πρώτο βήμα της αλλαγής. Καταναλώνοντας πέντε γεύματα με διαστήματα 2-3 ωρών εξασφαλίζεις μειωμένη πείνα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και μειώνεις τις πιθανότητες να φας μεγαλύτερες ποσότητες στο μεσημεριανό ή στο βραδινό γεύμα.
Συνδύασε πρωτεΐνη με υδατάνθρακα, όπως για παράδειγμα μία φέτα ψωμί πολύσπορο με λίγο cottage cheese και μία φέτα γαλοπούλα βραστή, ώστε να νιώθεις πιο έντονα το αίσθημα κορεσμού.

Προϋπόθεση για να χάσεις τα περιττά κιλά αποτελεί η διατήρηση ενός αρνητικού ισοζυγίου ενέργειας. Με τη λήψη λιγότερων θερμίδων από εκείνες που καταναλώνεις μέσα στη μέρα θα δεις το βάρος σου να ελαττώνεται. Εάν θέλεις να αυξήσεις ακόμα περισσότερο τις ημερήσιες καύσεις σου μπορείς να συμπεριλάβεις και κάποιο είδος καθημερινής άσκησης. Μόλις 30-40 λεπτά γρήγορο περπάτημα ή τζόκινγκ θα βοηθήσουν να δεις αμέσως τη διαφορά στη ζυγαριά. 

Αυτοί είναι μόλις δύο από τους τρόπους για το ξεκίνημα μιας ισορροπημένης διατροφής που θα σε βοηθήσουν να αποβάλλεις τα περιττά κιλά των διακοπών. Σε κάθε περίπτωση συμβουλέψου τον Διατροφολόγο σου ή μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιαδήποτε απορία έχεις.

Leave a comment

To share your experiences & also leave your comments